جملات زیبا

می دانم خطا از من است...

ازمن که سالهاست گفته ام «ایاک نعبد»

اما به دیگران هم دل سپرده ام.

از من که سالهاست گفته ام «ایاک نستعین»

اما به دیگران هم تکیه کرده ام.

اما رهایم نکن...

بیش از همه دلتنگم.

به اندازه ی روزهای نبودنم...