هیاهوی زندگی . . .
چه دویدن هایی که فقط
پاهایم را از من گرفت ؛
در حالی که گویی ایستاده بودم . . .
چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد
درحالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود . . .
دریافتم کسی هست که
اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود
به همین سادگی
" کاش نه می دویدم و نه غصه می خوردم . . ."
و کاش فقط او را می خواندم
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 14:54 توسط سایت ستاد بازسای عتبات عالیات نایین
|

ستاد بازسازی عتبات عالیات نایین